Történelem
5. évfolyam |
|
Témakör |
Óraszám |
Személyes történelem |
6 |
Fejezetek az ókor történetéből |
17 |
A kereszténység |
5 |
A középkor világai |
15 |
Képek és portrék az Árpád-kor történetéből |
20 |
Évente két mélységelvű téma |
9 |
Összes óraszám: |
72 |
6. évfolyam |
|
Témakör |
óraszám |
Képek és portrék a középkori magyar állam virágkorából |
10 |
Új látóhatárok |
11 |
Portrék és történetek Magyarország kora újkori történetéből |
13 |
Élet a kora újkori Magyarországon |
6 |
Forradalmak kora |
9 |
A magyar nemzeti ébredés és polgárosodás kora |
15 |
Évente két mélységelvű téma |
8 |
Összes óraszám: |
72 |
7. évfolyam |
|
Témakör |
óraszám |
A modern kor születése |
9 |
A dualizmus kora: felzárkózás Európához |
10 |
Az első világháború és következményei |
12 |
Totális diktatúrák |
7 |
A Horthy-korszak |
10 |
A második világháború |
12 |
Népesedés és társadalom |
6 |
Két mélységelvű téma |
6 |
Összes óraszám: |
72 |
8. évfolyam |
|
Témakör |
óraszám |
A megosztott világ |
6 |
Magyarország szovjetizálása |
8 |
A forradalomtól az ezredfordulóig |
15 |
Együttélés a Kárpát-medencében |
8 |
A demokratikus állam |
7 |
Régiók története |
14 |
Mérlegen a magyar történelem |
8 |
Két mélységelvű téma |
6 |
Összes óraszám: |
72 |
Állampolgári ismeretek
8. évfolyam |
|
Témakör neve |
óraszám |
Család; a családi szocializáció jellemzői, a hagyományos családmodell |
4 |
A család gazdálkodása és pénzügyei |
4 |
Településünk, lakóhelyünk megismerése |
6 |
Nemzet, nemzetiség; a haza iránti kötelezettségeink |
7 |
A magyar állam alapvető intézményei, az állam szerepe a gazdaságban |
5 |
Mindennapi ügyintézés; felkészülés a felnőttkori szerepekre, feladatokra |
4 |
A fogyasztóvédelem alapjai |
3 |
A nagy ellátórendszerek: köznevelés, egészségügy és szociális ellátás |
3 |
Összes óraszám: |
36 |
Hon és népismeret
6. évfolyam |
|
Témakör neve |
óraszám |
Az én világom |
6 |
Találkozás a múlttal |
20 |
Örökségünk, hagyományaink, nagyjaink |
10 |
Összes óraszám: |
36 |
Etika
Témakör neve |
1.o. |
2.o. |
|
6 |
6 |
|
7 |
7 |
|
6 |
6 |
|
5 |
5 |
|
6 |
6 |
|
6 |
6 |
Összes óraszám: |
36 |
36 |
Témakör neve |
3.o. |
4.o. |
|
5+1 |
5+1 |
|
6+1 |
6+1 |
|
6 |
6 |
|
5 |
5 |
|
6 |
6 |
|
6 |
6 |
Összes óraszám: |
36 |
36 |
5. évfolyam |
|
Témakör neve |
óraszám |
1. Éntudat – Önismeret |
12 |
2. Család – Helyem a családban |
12 |
3. Társas tudatosság és társas kapcsolatok – Helyem a társas-lelkületi közösségekben |
12 |
Összes óraszám: |
36 |
6. évfolyam |
|
Témakör neve |
óraszám |
1. A társas együttélés kulturális gyökerei: Nemzet – helyem a társadalomban |
12 |
2. A természet rendjének megőrzése, a fenntartható jövő |
12 |
3. Az európai kultúra emberképe, hatása az egyén értékrendjére |
12 |
Összes óraszám: |
36 |
7.évfolyam |
|
Témakör neve |
óraszám |
1. Éntudat – Önismeret |
12 |
2. Család – Helyem a családban |
12 |
3. Társas tudatosság és társas kapcsolatok – Helyem a társas-lelkületi közösségekben |
12 |
Összes óraszám: |
36 |
8. évfolyam |
|
Témakör neve |
óraszám |
1. A társas együttélés kulturális gyökerei: Nemzet – helyem a társadalomban |
12 |
2. A természet rendjének megőrzése, a fenntartható jövő |
12 |
3. Az európai kultúra emberképe, hatása az egyén értékrendjére |
12 |
Összes óraszám: |
36 |
Környezetismeret
Témakör neve |
3. évf. |
4. évf. |
Megfigyelés, mérés |
8 |
4 |
Az élettelen környezet kölcsönhatásai |
- |
8 |
Tájékozódás az időben |
8 |
- |
Tájékozódás a térben |
8 |
- |
Hazánk, Magyarország |
- |
6 |
Életközösségek lakóhelyünk környezetében |
8 |
12 |
Testünk, egészségünk |
2 |
4 |
Projektóra |
2 |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
36 |
Természettudomány
5. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Anyagok és tulajdonságaik |
12 |
Mérések, mértékegységek, mérőeszközök |
8 |
Alapvető térképészeti ismeretek |
8 |
Topográfiai alapismeretek |
8 |
Alapvető légköri jelenségek és folyamatok |
8 |
Gyakorlati jellegű térképészeti ismeretek (Az iskola környékének megismerése során, terepi munkában) |
8 |
A növények testfelépítése |
10 |
Az állatok testfelépítése |
10 |
Összesen: |
72 |
6. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Tájékozódás az időben |
6 |
A Föld külső és belső erői, folyamatai |
10 |
Az erdők életközössége és természeti-környezeti problémái |
12 |
A mezők és a szántóföldek életközössége, természeti-környezeti problémái |
10 |
Vízi és vízparti életközösségek és természeti-környezeti problémái |
12 |
Az energia |
6 |
Megfigyelés, kísérletezés, tapasztalás |
8 |
Az emberi szervezet felépítése, működése, a testi-lelki egészség |
8 |
Összesen: |
72 óra |
Kémia
Kémia 7. évfolyam: |
|
Témakör neve |
Óraszám |
A kísérleti megfigyeléstől a modellalkotásig |
16 |
Az anyagi halmazok |
7 |
Atomok, molekulák és ionok |
21 |
Kémiai reakciók |
10 |
Összes óraszám: |
54 |
Kémia 8. évfolyam: |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Az anyagi halmazok |
6 |
Kémiai reakciók |
13 |
Kémia a természetben |
12 |
Kémia a mindennapokban |
23 |
Összes óraszám: |
54 |
Fizika
Témakör neve |
7. évfolyam |
8. évfolyam |
Bevezetés a fizikába (1) |
8 |
0 |
Az energia (5) |
6 |
2 |
Mozgás közlekedés és sportolás közben (2) |
10 |
0 |
Lendület és egyensúly (2, 4) |
5 |
5 |
Víz, levegő és szilárd anyagok a háztartásban és a környezetünkben (3, 4) |
14 |
0 |
Elektromosság a háztartásban (4) |
0 |
14 |
Világítás, fény, optikai eszközök (4) |
0 |
12 |
Hullámok (3, 4) |
4 |
6 |
Környezetünk globális problémái (6) |
4 |
2 |
Égi jelenségek megfigyelése és magyarázata (6) |
0 |
10 |
Ismétlés/Szabadon felhasználható |
3 |
3 |
Összes óraszám: |
51+3 |
51+3 |
Biológia
7. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
A biológia tudománya |
2 |
Az élet kialakulása és szerveződése |
4 |
1.Az élővilág fejlődése |
4 |
2.Az élővilág országai |
8 |
Bolygónk élővilága |
20 |
Életközösségek vizsgálata |
7 |
A természeti értékek védelme Az élővilág és az ember kapcsolata, fenntarthatóság |
4 |
Az élővilág és az ember kapcsolata, fenntarthatóság |
5 |
Összesen |
54 |
8. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
1.Az emberi szervezet I. – Testkép, testalkat, mozgásképesség |
12 |
2.Az emberi szervezet II. – Anyagforgalom |
12 |
3.Az emberi szervezet III. – Érzékelés, szabályozás |
12 |
4.Szaporodás, öröklődés, életmód |
9 |
1.Egészségmegőrzés, elsősegély |
9 |
Összes óraszám: |
54 |
Földrajz
7. évfolyam |
||
Témakör neve |
Óraszám |
|
Tájékozódás a földrajzi térben |
6 |
|
A földrajzi övezetesség rendszere |
12 |
|
Életünk és a gazdaság: a pénz és a munka világa |
12 |
|
A távoli kontinensek eltérő fejlettségű térségei, tipikus tájai |
Az Európán kívüli kontinensek földrajza |
24 |
|
|
|
Heti 1,5 órában: |
54 óra |
8. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Európa eltérő fejlettségű térségei, tipikus tájai: Európa földrajza |
20 |
A Kárpát-medence térsége |
6 |
Magyarország földrajza |
24 |
Közvetlen lakókörnyezetünk földrajza |
4 |
Heti 1.5 órában: |
54 óra |
Első idegen nyelv: Angol
3. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Personal topics and topics concerning immediate environment and nature |
14 |
Public matters |
3 |
Topics concerning classroom activities |
6 |
Cross-curricular topics and activities |
2 |
English and language learning |
2 |
Intercultural topics |
2 |
Current topics |
2 |
Entertainment and playful learning |
3 |
Gaining and sharing knowledge |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
4. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Personal topics and topics concerning immediate environment and nature |
35 |
Public matters |
5 |
Topics concerning classroom activities |
16 |
Cross-curricular topics and activities |
6 |
English and language learning |
6 |
Intercultural topics |
14 |
Current topics |
7 |
Entertainment and playful learning |
11 |
Gaining and sharing knowledge |
8 |
Összes óraszám: |
108 |
5. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Personal topics and topics concerning immediate environment and nature |
35 |
Public matters |
5 |
Topics concerning classroom activities |
16 |
Cross-curricular topics and activities |
6 |
English and language learning |
6 |
Intercultural topics |
14 |
Current topics |
7 |
Entertainment and playful learning |
11 |
Gaining and sharing knowledge |
8 |
Összes óraszám: |
108 |
6. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Personal topics and topics concerning immediate environment and nature |
35 |
Public matters |
5 |
Topics concerning classroom activities |
16 |
Cross-curricular topics and activities |
6 |
English and language learning |
6 |
Intercultural topics |
14 |
Current topics |
7 |
Entertainment and playful learning |
11 |
Gaining and sharing knowledge |
8 |
Összes óraszám: |
108 |
7. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Personal topics and topics concerning immediate environment and nature |
35 |
Public matters |
5 |
Topics concerning classroom activities |
16 |
Cross-curricular topics and activities |
6 |
English and language learning |
6 |
Intercultural topics |
14 |
Current topics |
7 |
Entertainment and playful learning |
11 |
Gaining and sharing knowledge |
8 |
Összes óraszám: |
108 |
8. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Personal topics and topics concerning immediate environment and nature |
35 |
Public matters |
5 |
Topics concerning classroom activities |
16 |
Cross-curricular topics and activities |
6 |
English and language learning |
6 |
Intercultural topics |
14 |
Current topics |
7 |
Entertainment and playful learning |
11 |
Gaining and sharing knowledge |
8 |
Összes óraszám: |
108 |
Első idegen nyelv: Német
3. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Themen und Situationen im persönlichen Bereich und im Bereich der unmittelbaren Umgebung und Umwelt |
12 |
Themen und Situationen im Bereich des Klassenraums |
5 |
Fächerübergreifende Themen und Situationen |
5 |
Bezüge zur Zielsprache |
2 |
Bezüge zu interkulturellen und landeskundlichen Themen |
2 |
Spielerisches Lernen |
6 |
Unterhaltung |
2 |
Wissenserwerb, Wissensvermittlung |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
4. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Themen und Situationen im persönlichen Bereich und im Bereich der unmittelbaren Umgebung und Umwelt |
34 |
Themen und Situationen im Bereich des Klassenraums |
18 |
Fächerübergreifende Themen und Situationen |
10 |
Bezüge zur Zielsprache |
5 |
Bezüge zu interkulturellen und landeskundlichen Themen |
10 |
Spielerisches Lernen |
15 |
Unterhaltung |
10 |
Wissenserwerb, Wissensvermittlung |
6 |
Összes óraszám: |
108 |
5. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Themen und Situationen im persönlichen Bereich und im Bereich der unmittelbaren Umgebung und Umwelt |
26 |
Themen und Situationen im Bereich des öffentlichen Lebens |
8 |
Themen und Situationen im Bereich des Klassenraums |
10 |
Fächerübergreifende Themen und Situationen |
10 |
Bezüge zur Zielsprache und zum Sprachenlernen |
10 |
Interkulturelle und landeskundliche Themen |
14 |
Aktuelle Themen |
10 |
Unterhaltung und spielerisches Lernen |
12 |
Wissenserwerb, Wissensvermittlung |
8 |
Összes óraszám: |
108 |
6. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Themen und Situationen im persönlichen Bereich und im Bereich der unmittelbaren Umgebung und Umwelt |
25 |
Themen und Situationen im Bereich des öffentlichen Lebens |
20 |
Themen und Situationen im Bereich des Klassenraums |
5 |
Fächerübergreifende Themen und Situationen |
5 |
Bezüge zur Zielsprache und zum Sprachenlernen |
5 |
Interkulturelle und landeskundliche Themen |
14 |
Aktuelle Themen |
12 |
Unterhaltung und spielerisches Lernen |
12 |
Wissenserwerb, Wissensvermittlung |
10 |
Összes óraszám: |
108 |
7. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Themen und Situationen im persönlichen Bereich und im Bereich der unmittelbaren Umgebung und Umwelt |
32 |
Themen und Situationen im Bereich des öffentlichen Lebens |
10 |
Themen und Situationen im Bereich des Klassenraums |
12 |
Fächerübergreifende Themen und Situationen |
10 |
Bezüge zur Zielsprache und zum Sprachenlernen |
6 |
Interkulturelle und landeskundliche Themen |
8 |
Aktuelle Themen |
8 |
Unterhaltung |
12 |
Wissenserwerb, Wissensvermittlung |
10 |
Összes óraszám: |
108 |
8. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Themen und Situationen im persönlichen Bereich und im Bereich der unmittelbaren Umgebung und Umwelt |
28 |
Themen und Situationen im Bereich des öffentlichen Lebens |
15 |
Themen und Situationen im Bereich des Klassenraums |
8 |
Fächerübergreifende Themen und Situationen |
5 |
Bezüge zur Zielsprache und zum Sprachenlernen |
8 |
Interkulturelle und landeskundliche Themen |
10 |
Aktuelle Themen |
8 |
Unterhaltung |
16 |
Wissenserwerb, Wissensvermittlung |
10 |
Összes óraszám: |
108 |
Ének-zene
Témakör neve |
1-4 évfolyam |
Zeneművek/Énekes anyag |
35 |
Zeneművek/Zenehallgatás |
15 |
Zenei ismeretek/Ritmikai fejlesztés |
8 |
Zenei ismeretek/Hallásfejlesztés |
7 |
Zenei ismeretek/Zenei írás, olvasás |
7 |
Összes óraszám: |
72 |
5. évfolyam |
|
Témakör |
Óraszám |
Zeneművek/Énekes anyag |
34 óra |
Zeneművek/Zenehallgatás |
14 óra |
Zenei ismeretek/Ritmikai fejlesztés |
8 óra |
Zenei ismeretek/Hallásfejlesztés |
6 óra |
Zenei ismeretek/Zenei írás, olvasás |
6 óra |
Ismétlés, rendszerezés |
4 óra |
Összesen: |
72 óra |
6. évfolyam |
|
Témakör |
Óraszám |
Zeneművek/Énekes anyag |
17óra |
Zeneművek/Zenehallgatás |
7 óra |
Zenei ismeretek/Ritmikai fejlesztés |
4 óra |
Zenei ismeretek/Hallásfejlesztés |
3 óra |
Zenei ismeretek/Zenei írás, olvasás |
3óra |
Ismétlés, rendszerezés |
2 óra |
Összesen: |
36 óra |
7. évfolyam |
|
Témakör |
Óraszám |
Zeneművek/Énekes anyag |
14 óra |
Zeneművek/Zenehallgatás |
12 óra |
Zenei ismeretek/Ritmikai fejlesztés |
3 óra |
Zenei ismeretek/Hallásfejlesztés |
3 óra |
Zenei ismeretek/Zenei írás, olvasás |
2 óra |
Ismétlés, rendszerezés |
2 óra |
Összesen: |
36 óra |
8. évfolyam |
|
Témakör |
Óraszám |
Zeneművek/Énekes anyag |
14óra |
Zeneművek/Zenehallgatás |
12 óra |
Zenei ismeretek/Ritmikai fejlesztés |
3 óra |
Zenei ismeretek/Hallásfejlesztés |
3 óra |
Zenei ismeretek/Zenei írás, olvasás |
2 óra |
Ismétlés, rendszerezés |
2 óra |
Összesen: |
36 óra |
Vizuális kultúra
Témakör neve |
1.évf. |
2.évf. |
3.évf. |
4.évf. |
Vizuális kifejezőeszközök – Érzékelés, jellemzők, tapasztalat |
horizontálisan beépül a többi témakörbe |
|
|
|
Síkbeli és térbeli alkotások – Mese, fantázia, képzelet, személyes élmények |
32 |
30 |
22 |
16 |
Vizuális információ – Vizuális jelek a környezetünkben |
6 |
6 |
8 |
10 |
Médiahasználat – Valós és virtuális információk |
6 |
6 |
10 |
10 |
Álló- és mozgókép – Kép, hang, történet |
6 |
6 |
8 |
10 |
Természetes és mesterséges környezet – Valós és kitalált tárgyak |
10 |
12 |
10 |
12 |
Természetes és mesterséges környezet – Közvetlen környezetünk |
12 |
12 |
14 |
14 |
Összes óraszám: |
72 |
72 |
72 |
72 |
5. ÉVFOLYAM |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Vizuális művészeti jelenségek – Alkotások, stílusok |
5 |
Vizuális művészeti jelenségek – Személyes vizuális tapasztalat és reflexió |
5 |
Médiumok sajátosságai – Médiumok jellemző kifejezőeszközei |
4 |
Tér és időbeli viszonyok – Tér és idő vizuális megjelenítésének lehetőségei |
6 |
Vizuális információ és befolyásolás – Kép és szöveg üzenete |
4 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Hagyomány, design, divat |
6 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Tárgyak, terek, funkció |
4 |
Iskolai program: témahét, témanap, projektnap |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
6. ÉVFOLYAM |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Vizuális művészeti jelenségek – Alkotások, stílusok |
5 |
Vizuális művészeti jelenségek – Személyes vizuális tapasztalat és reflexió |
5 |
Médiumok sajátosságai – Médiumok jellemző kifejezőeszközei |
6 |
Tér és időbeli viszonyok – Tér és idő vizuális megjelenítésének lehetőségei |
4 |
Vizuális információ és befolyásolás – Kép és szöveg üzenete |
4 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Hagyomány, design, divat |
4 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Tárgyak, terek, funkció |
6 |
Iskolai program: témahét, témanap, projektnap |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
7. ÉVFOLYAM |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Vizuális művészeti jelenségek – Alkotások, stílusok |
6 |
Vizuális művészeti jelenségek – Személyes vizuális tapasztalat és reflexió |
4 |
Médiumok sajátosságai – Médiumok jellemző kifejezőeszközei |
3 |
Időbeli és térbeli viszonyok – Tér és idő vizuális megjelenítésének lehetőségei |
5 |
Vizuális információ és befolyásolás – Kép és szöveg üzenete |
6 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Hagyomány, design, divat |
6 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Tárgyak, terek, funkció |
4 |
Iskolai program: témahét, témanap, projektnap |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
8. ÉVFOLYAM |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Vizuális művészeti jelenségek – Alkotások, stílusok |
4 |
Vizuális művészeti jelenségek – Személyes vizuális tapasztalat és reflexió |
6 |
Médiumok sajátosságai – Médiumok jellemző kifejezőeszközei |
5 |
Időbeli és térbeli viszonyok – Tér és idő vizuális megjelenítésének lehetőségei |
3 |
Vizuális információ és befolyásolás – Kép és szöveg üzenete |
6 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Hagyomány, design, divat |
4 |
Környezet: Technológia és hagyomány – Tárgyak, terek, funkció |
6 |
Iskolai program: témahét, témanap, projektnap |
2 |
Összes óraszám: |
36 |
Dráma és színház
5. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Szabályjátékok, népi játékok |
7 |
Dramatikus játékok (szöveggel, hanggal, bábbal, zenével, mozgással, tánccal) |
4 |
Rögtönzés |
5 |
Saját történetek feldolgozása |
5 |
Műalkotások feldolgozása |
5 |
Dramaturgiai alapfogalmak |
3 |
A színház kifejezőeszközei (szöveg, hang, báb, zene, mozgás, tánc) |
2 |
Színházi műfajok, stílusok |
2 |
Színházi előadás megtekintése |
3 |
Összes óraszám: |
36 |
Technika és tervezés
Témakör neve |
1. évf. |
2. évf. |
3. évf. |
4. évf. |
Otthon – család – életmód |
7 |
7 |
8 |
8 |
Anyagok a környezetünkben |
4 |
4 |
4 |
4 |
Közlekedés |
3 |
5 |
3 |
3 |
Tárgykészítés különböző anyagokból, építés, szerelés |
16 |
15 |
15 |
15 |
Jeles napok, ünnepek |
6 |
5 |
6 |
6 |
Összesen |
36 |
36 |
36 |
36 |
5. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Gazdálkodás, munkamegosztás |
8 |
Otthon a lakásban |
6 |
Táplálkozás és ételkészítés |
8 |
Textiltechnika, anyaghasználat |
6 |
Szabad alkotás |
8 |
Összes óraszám: |
36 |
6. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
Gazdálkodás, munkamegosztás |
8 |
Otthon a lakásban |
6 |
Táplálkozás és ételkészítés |
8 |
Textiltechnika, anyaghasználat |
6 |
Szabad alkotás |
8 |
Összes óraszám: |
36 |
7. évfolyam |
|
Témakör neve |
Óraszám |
A települések közműellátása, a legfontosabb közművek, közszolgáltatások |
4 |
Korszerű, egészséges lakás és lakókörnyezet |
8 |
Az egészséges település |
6 |
Közlekedés, közlekedési rendszerek |
4 |
Komplex modellezési feladat |
6 |
Szabad alkotás |
8 |
Összes óraszám: |
36 |
Digitális kultúra
Témakör neve |
3. évfolyam |
4. évfolyam |
A digitális világ körülöttünk |
6 |
2 |
A digitális eszközök használata |
10 |
4 |
Alkotás digitális eszközökkel |
12 |
8 |
Információszerzés az e-Világban |
4 |
4 |
Védekezés a digitális világ veszélyei ellen |
4 |
2 |
A robotika és a kódolás alapjai |
0 |
16 |
Összes óraszám: |
36 |
36 |
Témakör neve |
5. évfolyam |
6. évfolyam |
Algoritmizálás és blokkprogramozás |
5 |
9 |
Online kommunikáció |
3 |
2 |
Robotika |
4 |
7 |
Szövegszerkesztés |
0 |
12 |
Bemutatókészítés |
8 |
0 |
Multimédiás elemek készítése |
8 |
0 |
Az információs társadalom, e-Világ |
4 |
2 |
A digitális eszközök használata |
2 |
2 |
összesen: |
34 |
34 |
Ismétlés, számonkérés Szabad órakeret (5 %) |
2 |
2 |
összesen: |
36 |
|
Témakör neve |
7. évfolyam |
8. évfolyam |
Algoritmizálás és blokkprogramozás |
7 |
8 |
Online kommunikáció |
2 |
2 |
Robotika |
4 |
4 |
Szövegszerkesztés |
8 |
0 |
Bemutatókészítés |
6 |
0 |
Multimédiás elemek készítése |
3 |
3 |
Táblázatkezelés |
0 |
12 |
Az információs társadalom, e-Világ |
2 |
2 |
A digitális eszközök használata |
2 |
2 |
összesen: |
34 |
34 |
Ismétlés, számonkérés Szabad órakeret (5 %) |
2 |
2 |
összesen: |
36 |
36 |